Notícies

A més de les notícies, podeu consultar la selecció de vídeos relacionats amb la gestió muncipal i intervencions de membres del Consistori a Actualitat informativa de l'Ajuntament, així com altres notícies de Sant Pere de Ribes a canalblau.alacarta.cat.

 
Promoció econòmica

22/02/2018 14:46

Curs de gestió per a persones emprenedores de l'any passat.

L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes ha donat a conèixer el nou calendari d’activitats d’emprenedoria d’aquest any. La programació s’inicia amb la setena edició del curs de gestió per a persones emprenedores que es farà els dies 5, 6, 12 i 13 de març de 9.30h a 14h a la sala polivalent de la biblioteca Josep Pla de les Roquetes. Durant les sessions es tractaran temes importants per iniciar un negoci amb la presentació d’una empresa local com a experiència. El curs està integrat per tres mòduls, un per jornada, sobre el pla de negoci, la fiscalitat i l’economia. L’últim dia, amb “El matí emprenedor”, es parlarà d’economia social i hi haurà una pausa-cafè d’interrelació entre empreses. La inscripció és gratuïta i les places són limitades. Qui vulgui participar pot adreçar-se al departament de Promoció econòmica de l’Ajuntament a través de l’adreça electrònica promocioeconomica@santperederibes.cat o el telèfon 9389678300. Al finalitzar, els assistents al 100% de la formació rebran un diploma acreditatiu.

També hi ha prevista la cinquena edició de les Jornades Networking Empresarials, que compten amb un espai de trobada adreçat a empreses, persones emprenedores i entitats públiques i privades vinculades al món empresarial. Aquestes trobades es faran en dues sessions, la primera serà el 25 d’abril i es treballarà “Com dissenyar una campanya d’e-mail màrqueting” ; la segona, anomenada “Com parlar en públic?”, serà al novembre. A més, també disposaran d’un espai networking on els participants hi podran deixar informació d’empreses o entitats per tal de promoure l’intercanvi i les relacions entre els presents.

Així mateix, hi ha organitzades unes jornades d’orientació per millorar el projecte de negoci en les quals hi haurà un assessorament personalitzat amb grups d’emprenedors i seran impartides per experts facilitats per l’ADEPG. La primera serà un “Face2face, espai de diàleg entre empresa i emprenedor/a” que tindrà lloc al maig, i la segona, tractarà a l’octubre sobre com fer campanyes de promoció i utilització eficaç de Facebook i WhatsApp business.

El calendari d’emprenedoria es completarà amb les fires de Productes de la Terra: la 13a fira d’Agromercat i 2a edició del Retorn dels indians, els dies 15, 16 i 17 de juny, i la 10a edició del Mercat del Cava i la Tapa, el 20 i 21 d’octubre.