Agenda de l'Alcaldessa

Dijous, 23 de setembre de 2021

Agenda pública: 23 de setembre de 2021
Bon dia! Avui és el Dia Internacional de l’Animal Adoptat i m’agradaria felicitar al CAAD Penedès per la feina que fa i recordar-vos que si voleu un nou membre a la família, penseu en l’adopció. Hi ha molts animals que necessiten una llar, no els compreu.
Avui participaré, com a diputada de Turisme de la Diputació de Barcelona, en la comissió informativa i de seguiment d’infraestructures, espais naturals i acció climàtica. I també en la comissió informativa i de seguiment de desenvolupament econòmic, turisme i comerç.
A la tarda, em reuneixo amb l’equip de la revista Aire Libre, un mitjà de comunicació especialitzat en natura que tracta temes alineats amb l’estratègia de la Diputació.
Bon dijous!
---
Agenda pública: 23 de septiembre de 2021
¡Buenos días! Hoy es el Día Internacional del Animal Adoptado y me gustaría felicitar al CAAD Penedès por el trabajo que hace y recordaros que, si queréis un nuevo miembro en vuestra familia, penséis en la adopción. Hay muchos animales que necesitan un hogar, no los compréis.
Hoy participaré, como diputada de Turismo de la Diputación de Barcelona, en la comisión informativa y de seguimiento de infraestructuras, espacios naturales y acción climática. Y también en la comisión informativa y de seguimiento de desarrollo económico, turismo y comercio.
Por la tarde, me reúno con el equipo de la revista Aire Libre, un medio de comunicación especializado en naturaleza que trata temas alineados con la estrategia de la Diputación.
¡Feliz Jueves!