Agenda de l'Alcaldessa

Dimarts, 26 d'octubre de 2021

Agenda pública: 26 d'octubre de 2021
Bon dia!
¿ Començo el dia amb la inauguració, com a diputada de Turisme, de la cimera internacional “The Future of Tourism World Summit Bcn 2021” i, a la tarda, participaré en una mesa.
¿ A mig matí, reunió amb els responsables de l’equipament esportiu de l’Espai Blau Sant Pere de Ribes.
¿ Roda de premsa per explicar els ajuts i les subvencions que dona l’Ajuntament per col·locar instal·lacions d’autoconsum (fotovoltaiques i sostenibles), juntament amb el regidor de Medi Ambient, Josep Moya.
¿ Junta de Govern Local de l’Ajuntament, en la qual aprovarem el Pla de seguretat i salut per a l’arranjament de camins a Can Lloses, entre d’altres coses.
¿ Reunió de coordinació del govern.
--
¿ Agenda pública: 26 de octubre de 2021
¡Buenos días!
¿ Empiezo el día con la inauguración, como diputada de Turismo, de la cumbre internacional “The Future of Tourism World Summit Bcn 2021” y, por la tarde, participaré en una mesa.
¿ A media mañana, reunión con los responsables del equipamiento deportivo Espai Blau.
¿ Rueda de prensa para explicar las ayudas y subvenciones que da el Ayuntamiento por colocar instalaciones de autoconsumo (fotovoltaicas y sostenibles), junto con el regidor de Medio Ambiente, Josep Moya.
¿ Junta de Gobierno Local del Ayuntamiento, en la que aprobaremos el Plan de seguridad y salud para arreglar caminos en Can Lloses, entre otros asuntos.
¿ Reunión de coordinación del gobierno.