Agenda de l'Alcaldessa

Dimecres, 3 de novembre de 2021

¿ Agenda pública: 3 de novembre de 2021
Bon dia! ¿
¿ Aquest matí he visitat, juntament amb la regidora Paqui Carrasquilla, una obra de millora d'accessibilitat a casa d'una persona que necessitava canvi de banyera. Petites coses que fan que el dia a dia sigui millor per a les persones!! I també hem explicat els ajuts per ascensors i cadires que en breu posarem en marxa.
¿ Faré una reunió per desenvolupar la campanya municipal sobre el 25N, Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona.
¿ M’entrevisten del diari “La ciutat del Garraf”
¿ Visitaré el projecte de l’Autòdrom, juntament amb la directora de Serveis Territorials a Barcelona, M. Mercè Santmartí, i el regidor d’Urbanisme, Fran Perona.
¿ Seguirem amb una reunió sobre el projecte de Can Jove.
¿ Faré una reunió de treball sobre la futura gestió de la zona de pícnic de la Vilanoveta, un espai amb moltes possibilitats per a la convivència entre el veïnat.
 
¿ Agenda pública: 3 de noviembre de 2021
¡Buenos días! ¿
¿ Esta mañana he visitado, junto con la regidora Paqui Carrasquilla, una obra de mejora de accesibilidad en casa de una persona que necesitaba cambio de bañera. ¡Pequeñas cosas que hacen que el día a día sea mejor para las personas! Y también hemos explicado las ayudas para ascensores y sillas que en breve pondremos en marcha.
¿ Haré una reunión para desarrollar la campaña municipal sobre el 25N, Día Internacional de la Eliminación de la Violencia contra la Mujer.
¿ Me entrevistan del diario “La ciutat del Garraf”
¿ Visitaré el proyecto del Autódromo, junto con la directora de Servicios Territoriales en Barcelona, M. Mercè Santmartí, y el regidor de Urbanismo, Fran Perona.
¿ Seguiremos con una reunión sobre el proyecto de Can Jove.
¿ Haré una reunión de trabajo sobre la futura gestión de la zona de picnic de la Vilanoveta, un espacio con muchas posibilidades para la convivencia entre el vecindario.