01/07/2025 15:28
Aquesta setmana entraran en funcionament els nous horaris ampliats del servei d’autobús a Barcelona els caps de setmana. Concretarem, els dissabtes, diumenges i festius hi haurà noves expedicions fins a completar el servei d’un bus a cada hora i es desdoblarà el servei en dues línies diferents, la de Ribes-Barcelona (e.14) i la de Les Roquetes-Barcelona (e.16), aquesta última sense passar per Sitges.
Per anar de Ribes a Barcelona, la freqüència de pas serà d’1 hora des de les 06:10 hores i fins a les 21:10 hores (parada de bus de la pl. Catalunya). A la tornada, hi haurà també un bus a cada hora de 07:30 h a 22:30 h (amb sortida des de Gran Via 588).
Pel que fa les Roquetes, des de davant del pavelló municipal hi haurà un bus cada hora des de les 05:45 fins a les 20:45h. La tornada des de Gran Via 588, també en un interval de 60 minuts, es podrà fer des de les 07:05 fins a les 22:05 h.
Es tracta d’una de les demandes i mesures per millorar el transport públic al municipi que reclamava l’Ajuntament a la Generalitat i que duplicarà les expedicions dels caps de setmana, a més de fer-ho en dues línies diferents i no pas en una única com fins ara.
També es previst que properament s’ampliï el servei diari de dilluns a divendres en 4 expedicions més en hores punta, tant a Ribes com a les Roquetes.
Es poden consultar els nous horaris a www.busgarraf.cat.