21/04/2026 14:46
Un total de 210 infants de sisè de primària de Sant Pere de Ribes van gaudir d’una jornada plena d’esport, convivència i valors en el torneig de futbol escolar 6 vs 6 en el marc del projecte Heroes of the Cruyff Court de la Fundació Cruyff, en col·laboració amb l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, que es va celebrar el passat divendres 17 d’abril.
Enguany el torneig va tenir lloc a Ribes, a la zona esportiva de Bosc de Plaça, amb la participació de l’alumnat de sisè de primària de 5 escoles del municipi: Mediterrània, Els Costerets, Les Parellades, Riera de Ribes i Les Roquetes.
La dedicació dels Heroes, joves d’entre 15 i 22 anys, que formen part de l’organització del torneig amb l’ajuda dels Coaches (mentors), va ser clau perquè la jornada es desenvolupés amb èxit i en un ambient positiu i inclusiu.
Els equips, formats en categories lliure i femení, van demostrar un nivell excel·lent tant dins com fora del camp. El torneig va ser tot un èxit, destacant especialment el comportament exemplar de tots els infants participants.
Any rere any, aquesta trobada es consolida com una gran mostra de companyonia, respecte i inclusió. A més dels partits, la jornada va incloure diverses activitats complementàries que van contribuir a crear un ambient lúdic i festiu per a tothom. També cal valorar la col·laboració de molts comerços del municipi, que amb les seves aportacions van fer possible la celebració d’aquest esdeveniment.
La fase regional se celebrarà el mes de maig amb data per concretar, on els equips guanyadors representaran el municipi davant d’altres localitats.