Agenda de l'Alcaldessa

Dijous, 30 de gener de 2020

Agenda pública: dijous dia 30 de gener de 2020.

Aquest matí he estat amb la brigada i els tècnics d'espai públic per agrair-los la implicació en els dies del temporal Gloria. Seguidament, reunió de treball sobre gent gran. Al migdia, reunions de treball amb el Consell Comarcal i a la tarda, junta de Govern i Consell executiu. BON DIJOUS!!!
Comparteixo les fotos de la visita a les obres de la Planta de Vilassar que hem començar al polígon industrial!! Netegem els boscos, triturem la fusta i fem estella per les calderes dels equipaments. Sostenible, net, economia circular i estalvi. Tothom surt guanyant!!! Som-hi!! I a més, hem aconseguit Fons Europeus que ens paguen la meitat del que costa. Continuem treballant!!¿

Esta mañana he estado con la brigada y los técnicos de espacio público para agradecerlos la implicación en los días del temporal Gloria. Seguidamente, reunión de trabajo sobre gente mayor. A mediodía, reuniones de trabajo con el Consejo Comarcal y por la tarde, junta de Gobierno y Consejo ejecutivo. BUEN JUEVES!!!
Comparto la foto de la visita a las obras de la Planta de Biomassa que hemos empezado en el polígono industrial!! Limpiamos los bosques, trituramos la madera y hacemos astilla para las calderas de los equipamientos. Sostenible, limpio, economía circular y ahorro. Todo el mundo sale ganando!!! Manos a la obra!! Y además, hemos conseguido Fondos Europeos que nos pagan la mitad de lo que cuesta. Continuamos trabajando!!