Agenda de l'Alcaldessa

Dimarts, 14 de setembre de 2021

Agenda pública: dimarts, 14 de setembre de 2021

Bon dia!! Avui tinc reunió del gabinet de crisi creat amb motiu de la pandèmia per repassar la situació al municipi.

Acte de cloenda dels plans d’ocupació municipal. M’alegra que haguem donat feina a unes 30 persones per millorar el municipi i l’espai públic.
Visitaré, amb la regidora Ana Herrera, un pis mostra com els que es construiran de lloguer assequible al Parc Central. Avancem cap a la construcció de 86 habitatges assequibles més per donar oportunitats a tothom.
Trobada d’alcaldesses del Garraf per tractar la creació d’una oficina de projectes europeus per centralitzar la gestió de les possibles subvencions de la Unió Europea de forma comarcal.
També farem una trobada els alcaldes i alcaldesses del Penedès Marítim després dels descomptes anunciats als peatges de la comarca, una reivindicació històrica d’aquest pacte.
Celebrem la Junta de Govern Local en la qual, entre d’altres coses, adjudicarem les obres d'arranjament de camins al veïnat de Can Lloses i la modificació de les bases reguladores del Banc de Projectes culturals per al 2021 i aprovarem una segona convocatòria.
També farem una reunió de coordinació del govern.
Bon dimarts!!
Foto de l’adaptació dels passos de vianants de Can Puig per millorar l’accessibilitat
--
Agenda pública: martes, 14 de septiembre de 2021
¡Buenos días! Hoy tengo reunión del gabinete de crisis creado con motivo de la pandemia para repasar la situación en el municipio.
Acto de clausura de los planes de empleo municipal. Me alegra que hayamos dado trabajo a unas 30 personas para mejorar el municipio y el espacio público.
Visitaré, con la regidora Ana Herrera, un piso muestra como los que se construirán de alquiler asequible en el Parc Central. Avanzamos hacia la construcción de 86 viviendas asequibles más para dar oportunidades a todo el mundo.
Encuentro de alcaldesas del Garraf para tratar la creación de una oficina de proyectos europeos para centralizar la gestión de las posibles subvenciones de la Unión Europea de forma comarcal.
También haremos un encuentro los alcaldes y alcaldesas del Penedès Marítim después de los descuentos anunciados en los peajes de la comarca, una reivindicación histórica de este pacto.
Celebramos la Junta de Gobierno Local en la que, entre otras cosas, adjudicaremos las obras para arreglar los caminos de Can Lloses y la modificación de las bases reguladoras del Banco de Proyectos culturales para el 2021 y aprobaremos una segunda convocatoria.
También haremos una reunión de coordinación del gobierno.
¡Feliz martes!
Foto de la adaptación de los pasos de peatones de Can Puig para mejorar la accesibilidad