Agenda de l'Alcaldessa

Dimarts, 19 d'abril de 2022

¿ Agenda pública: 19 d'abril de 2022
Bon dia!
¿ Avui he rebut la visita del diputat d'Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona, Xesco Gomar, per demanar-li col·laboració en els diferents projectes que tenim al municipi relacionats amb la sostenibilitat, com el centre de biomassa, la xarxa de calor o la comunitat energètica.
¿ Em reuniré amb Xavier Garriga, exalcalde del municipi, per parlar de la idea del projecte de la Nau de l'entitat Ger.
¿ Faré una reunió de treball amb els responsables de l'empresa Àrea de Guissona per comentar diferents possibilitats d’establir projectes en comú.
¿ Celebrarem la Junta de Govern Local.
¿ Farem una reunió de coordinació del govern.
¿ Hi haurà Junta de Portaveus.
--
¿ Agenda pública: 19 de abril de 2022
¡Buenos días!
¿ Hoy he recibido la visita del diputado de Acción Climática de la Diputación de Barcelona, Xesco Gomar, para pedirle colaboración en los diferentes proyectos que tenemos en el municipio relacionados con la sostenibilidad, como el centro de biomasa, la red de calor o la comunidad energética.
¿ Me reuniré con Xavier Garriga, exalcalde del municipio, para hablar de la idea del proyecto de la Nau de la entidad Ger.
¿ Realizaré una reunión de trabajo con los responsables de la empresa Área de Guissona para comentar diferentes posibilidades de establecer proyectos en común.
¿ Celebraremos la Junta de Gobierno Local.
¿ Haremos una reunión de coordinación del gobierno.
¿ Habrá Junta de Portavoces.