Agenda de l'Alcaldessa

Dimecres, 18 de juliol de 2018

Agenda pública: dimecres dia 18 de juliol de 2018.

Avui he començat amb una reunió de treball amb espai públic per continuar amb millores del poble. Desprès, roda de premsa per explicar el programa d'inclusió laboral que hem començat amb Nou-set on hem contractat a 50 persones que estaven a l'atur i durant 6 mesos es formaran i treballaran agafant experiència i tenint aixi una nova oportunitat de feina quan acabin. Al migdia, he anat al 40 aniversari d'AKO, una empresa capdavantera que tenim al polígon industrial.  Moltes felicitats per tota la feina que feu!! A la tarda, tinc reunions, visites de veïns i presentació pública dels pressupostos participatius a les 19h a la biblioteca a Ribes!! Veniu!!! Us interessa!! BON DIMECRES!!

Hoy he empezado con una reunión de trabajo de espacio público para continuar las mejoras del pueblo. Después, he tenido rueda de prensa para explicar el programa de inclusión laboral que hemos empezado con Nou-set donde hemos contestado a 50 personas que estaban en paro y durante 6 meses se formarán y trabajarán cogiendo experiencia y teniendo así una nueva oportunidad de trabajo . Al mediodía, he ido a la celebración del 40 aniversario de  AKO una empresa ejemplar que tenemos en el polígono industrial. Muchas felicidades por todo el trabajo que haceis!!
Por la tarde tengo reuniones, visitas de vecinos y presentación de los presupuestos participativos a las 19h en la biblioteca de Ribes. Venid!!! Os interesa!! BUEN MIÉRCOLES!!