Agenda de l'Alcaldessa

Dimecres, 25 d'octubre de 2017

Agenda pública : dimecres dia 25 d'octubre de 2017.

Amics i amigues, dos dies que no he pogut escriure l'agenda. Disculpeu! Molta feina acumulada aquests dies i moltes coses a resoldre.
Avui, he començat contestant correus i llegint documents que tenia pendents. Després,  tinc reunió amb secretaria per parlar sobre el ple extraordinari de dijous. Seguidament, roda de premsa per presentar els treballs de millora en l'enllumenat públic que hem començat a fer a Ribes i Les Roquetes. Al migdia, reunió per parlar de propostes de millora sobre el transport públic al municipi conjjnrament amb Fem Poble i tècnics de la Generalitat. A la tarda, reunió de pressupost municipal amb el grup de Pdecat-via. Recordeu que avui comencem les votacions de les propostes que veïns i veïnes han fet per millorar el poble i que les guanyadores s'inclouran en el pressupost municipal. Pots votar a través de la página web de l'Ajuntament o a l'Ajuntament a Ribes i Les Roquetes en persona. Us animo a participar!!!! BON DIMECRES!! Algunas imatges de les noves plantacions!

Amigos y amigas, dos días que no he podido escribir la agenda. Disculpad! Mucho trabajo acumulado estos días y muchas cosas para resolver.
Hoy, he empezado contestando correos y leyendo documentos que tenía pendientes. Después,  tengo reunión con secretaria para hablar sobre el pleno extraordinario del jueves. Seguidamente, rueda de prensa para presentar los trabajos de mejora en el alumbrado público que hemos empezado a hacer en Ribes y Les Roquetes. Al mediodía, reunión para hablar sobre propuestas de mejora en el transporte público en el municipio conjuntamente con Fem Poble y técnicos de la Generalitat. Por la tarde, reunión de presupuesto municipal con  el grupo de Pdecat-via. Recordad que hoy empiezan las votaciones de las propuestas que vecinos y vecinas han hecho para mejorar el pueblo y que las ganadoras se incluirán en el presupuesto municipal. Podéis votar a través de la página web del Ayuntamiento o en el Ayuntamiento de Ribes i Les Roquetes en persona. Os animo a participar!!! BUEN MIÉRCOLES!!! Algunas imágenes de nuevas plantaciones.