Agenda de l'Alcaldessa

Dimecres, 29 de setembre de 2021

Bon dia! Avui és el Dia Mundial del Cor. Recordeu cuidar-lo perquè no deixi de bategar! ¿
Agenda pública: 29 de setembre de 2021
¿ Reunió amb la cap del departament d’Espai Públic de l’Ajuntament, per avançar en els projectes posats en marxa en aquest àmbit.
¿ Reunió, juntament amb la regidora de Participació Ciutadana, Antònia Pulido, per valorar la primera onada de l’Altaveu de la Ciutadania, una eina de consulta i participació ciutadana que estem implantant al municipi per fer consultes periòdiques, ja que ens permet posar en pràctica la nostra política de transparència i participació.
¿ Reunió amb la Penya Jove de Les Roquetes per treballar sobre la situació de l’entitat, juntament amb el regidor David Navarro.
Bon dimecres! ¿
---
¡Buenos días! Hoy es el Día Mundial del Corazón. ¡Recordad cuidarlo para que no deje de latir! ¿
Agenda pública: 29 de septiembre de 2021
¿ Reunión con la jefa del departamento de Espacio Público del Ayuntamiento, para avanzar en los proyectos puestos en marcha en este ámbito.
¿ Reunión, junto con la regidora de Participación Ciudadana, Antònia Pulido Fernández, para valorar la primera oleada del Altaveu de la Ciutadania, una herramienta de consulta y participación ciudadana que estamos implantando en el municipio para hacer consultas periódicas, ya que nos permite poner en práctica nuestra política de transparencia y participación.
¿ Reunión con la Peña Joven de Les Roquetes para trabajar sobre la situación de la entidad, junto con el regidor David Navarro.
¡Feliz miércoles!