Agenda de l'Alcaldessa

Divendres, 1 d'octubre de 2021

¿Agenda pública: 1 d'octubre de 2021
Bon dia! Avui és el Dia de la Gent Gran, un col·lectiu que hem de cuidar i lluitar perquè visqui amb el màxim benestar possible. ¿¿
¿ Començo el dia amb l’esmorzar de treball organitzat per NODE Garraf de la mà dels Gremis d'Hostaleria de Sitges i Vilanova i la Geltrú, amb la directora general de Turisme de la Generalitat de Catalunya, Marta Domènech.
¿ Reunió preparatòria de les comissions informatives del Ple del mes d’octubre, que se celebrarà el 19 d’octubre i a on es portarà l’expedient de les ordenances per a l’any 2022.
¿ Jornada de treball amb l’equip de govern per analitzar el grau d’acompliment del programa electoral, el nostre compromís amb la ciutadania.
---
¿ Agenda pública: 01 de octubre de 2021
¡Buenos días! Hoy es el Día de las Personas Mayores, un colectivo que debemos cuidar y luchar para que viva con el máximo bienestar posible. ¿¿
¿ Empiezo el día con el desayuno de trabajo organizado por NODE Garraf de la mano de los Gremios de Hostelería de Sitges y Vilanova i la Geltrú, con la directora general de Turismo de la Generalitat de Catalunya, Marta Domènech.
¿ Reunión preparatoria de las comisiones informativas del Pleno del mes de octubre, que se celebrará el 19 de octubre y donde se llevará el expediente de las ordenanzas para el año 2022.
¿ Jornada de trabajo con el equipo de gobierno para analizar el grado de cumplimiento del programa electoral, nuestro compromiso con la ciudadanía.
 
¿
Aquest matí he estat amb la Directora de Turisme de la Generalitat, Node i els gremis de la comarca del Garraf per treballar en la sortida d'aquesta crisis.
 
¿
Al migdia i tarda, estem fent jornade de treball de l'equip de govern amb tots els regidors i regidores!!
BON DIVENDRES!!!
 
¿
Esta mañana he estado con la Directora de Turismo de la Generalitat, Node y los gremios de la comarca del Garraf para trabajar en la salida de esta crisis.
 
¿
Al mediodía y tarde, estamos haciendo jornade de trabajo del equipo de gobierno con todos los concejales !!
BUEN VIERNES !!!