Què podem fer per tu?

Resoldre les vostres demandes, solucionar-vos les tramitacions, simplificar les gestions... aquests són els objectius de les Oficines d'Atenció Ciutadana, bé sigui presencialment a les oficines, per telèfon o Internet.
  • Funcions d'informació: manteniment i gestió dels sistemes de difusió que s'estableixin amb l'objecte de fer arribar qualsevol informació municipal o administrativa al ciutadà amb rapidesa i qualitat.
  • Funcions de gestió: fer de les gestions tramitacions senzilles, així com la canalització de la resta de peticions més complexes. A més a més, la recepció i el registre de tota la documentació que arribi a l'Ajuntament.
  • Podreu validar la vostra sol·licitud de certificat digital idCat (més informació a www.idcat.cat).

 

Servei telefònic de l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes

Tel. 93 896 73 00

 

  • Podreu fer qualsevol tipus de consulta referent a l'administració, tramitacions municipals i informació diversa en general.
  • Amb una simple trucada de telèfon podeu sol·licitar alguna tramitació: justificants de padró (convivència, residència), consultes prèvies, etc. En 48 hores (en dies laborables) ho tindreu al domicili que consta al padró d'habitants, sense cap cost.
  • També podeu concertar cita prèvia, presentar queixes, suggeriments i comunicar avisos.

 

Per la vostra pròpia comoditat abans d'adreçar-vos a les Oficines d'Atenció Ciutadana truqueu per demanar informació prèvia sobre allò que us interessa. Així us evitereu desplaçaments innecessaris.