Agenda de l'Alcaldessa

Dimarts, 1 de març de 2022

Bon dia! Avui enviaré una carta als ciutadans de Sant Pere de Ribes que procedeixen d’Ucraïna per fer-los arribar el suport de l’Ajuntament del seu municipi en aquests moments difícils.
¿ Agenda pública: 1 de març de 2022
¿ Avui farem la Junta de Govern Local, en la qual aprovarem el projecte de millora del carrer Carç en l’entorn de la Llar d’Infants El Cargol i del Pavelló Poliesportiu de Ribes. També aprovarem diversos ajuts a llibres i a material escolar.
¿ Farem una reunió de coordinació del govern.
¿ A les 19h us espero a tothom en la concentració de rebuig a la guerra i en defensa de la pau i en suport al poble ucraïnès.
--
¡Buenos días! Hoy enviaré una carta a los ciudadanos de Sant Pere de Ribes que proceden de Ucrania para hacerles llegar el apoyo del Ayuntamiento de su municipio en estos momentos difíciles.
¿ Agenda pública: 1 de marzo de 2022
¿ Hoy haremos la Junta de Gobierno Local, en la que aprobaremos el proyecto de mejora de la calle Carç en el entorno de la Llar d’Infants El Cargol y del Pabellón Polideportivo de Ribes. También aprobaremos diversas ayudas a libros y material escolar.
¿ Haremos una reunión de coordinación del gobierno.
¿ A las 19h os espero a todos en la concentración de rechazo a la guerra y en defensa de la paz y en apoyo al pueblo ucraniano.