Agenda de l'Alcaldessa

Dijous, 11 de gener de 2024

Agenda pública, dijous 11 de gener de 2024

¿ Avui hem rebut la visita institucional i de treball d'Eva Menor, presidenta delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona. ¿ Ha estat una jornada productiva on hem pogut compartir idees i projectes de futur pel desenvolupament econòmic i turístic del nostre municipi. Seguim treballant pel progrés! ¿¿
--
¿ Hoy hemos recibido la visita institucional y de trabajo de Eva Menor, presidenta delegada del Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona. ¿ Ha sido una jornada productiva en la que hemos podido compartir ideas y proyectos de futuro para el desarrollo económico y turístico de nuestro municipio. ¡Seguimos trabajando por el progreso! ¿¿
¿ Ens hem reunit amb els pagesos del nostre municipi! Hem posat en marxa la taula de treball pel 1r sector, abordant la situació d'emergència causada per la sequera ¿ i els danys recurrents causats pels porcs senglars ¿ als sembrats i collites.
¿ Hem acordat iniciar una campanya de sensibilització per fomentar el respecte de la ciutadania cap a les àrees de vinyes ¿ i conreus ¿ a l'hora de passejar (en bicicleta, moto o caminant a prop).
¿ Continuem treballant i agraint la feina que fan cada dia! ¿
--
¿ ¡Nos hemos reunido con los campesinos de nuestro municipio! Hemos puesto en marcha la mesa de trabajo por el 1r sector, abordando la situación de emergencia causada por la sequía ¿ y los daños recurrentes causados ¿¿por los jabalíes ¿ en los sembrados y cosechas.
¿ Hemos acordado iniciar una campaña de sensibilización para fomentar el respeto de la ciudadanía hacia las áreas de viñedos ¿ y cultivos ¿ a la hora de pasear (en bicicleta, moto o caminando cerca).
¿ ¡Seguimos trabajando y agradeciendo el trabajo que hacen cada día! ¿