Agenda de l'Alcaldessa

Dimecres, 27 de març de 2024

Agenda pública:  dimecres, 27 de març de 2024

¿Avui, en el Dia Internacional del Teatre, celebrem al @teatrelabobila el segon any consecutiu d'una programació per a tots els públics. Aquest espai ofereix una varietat d'espectacles que posen la cultura al servei de tothom! ¿
¿ Aquesta tarda, el teatre presentarà l'espectacle i taller d'ombres xineses "No toqueu les meves mans" a càrrec de l'artista local @valeriasombras.
¿ Un any més, l'objectiu de La Bòbila és fomentar i promoure el talent local i les arts escèniques per connectar amb la cultura i oferir moments especials per a tothom. Gràcies a tots i totes qui ho feu possible!
 
Agenda pública: miércoles, 27 de marzo de 2024
 
¿Hoy, en el Día Internacional del Teatro, celebramos en el @teatrelabobila el segundo año consecutivo de una programación para todos los públicos. ¡Este espacio ofrece una variedad de espectáculos que ponen la cultura al servicio de todos! ¿
¿ Esta tarde, el teatro presentará el espectáculo y taller de sombras chinas "No toqueu les meves mans" a cargo de la artista local @valeriasombras.
¿ Un año más, el objetivo de La Bòbila es fomentar y promover el talento local y las artes escénicas para conectar con la cultura y ofrecer momentos especiales a todo el mundo. ¡Gracias a todos y todas quienes lo hacéis posible!